the longer the explanation, the bigger the lie

tjenare bloggen
det va ett tag sedan nu
vad har hänt
det är ju nytt år, har börjat träna, jag tränar små kids, tar hand om små kids i en familj
det är väl det
väntar på svar från massa jobb jag sökt men det enda som kommer in i inkorgen är brev från olika nattklubbar, fejjan och "ARE YOU INTERSTED?"... man ba, nej?
Mamma har fått en ipad som jag älskar! Man kan ta fina bilder på sig själv, hatar digitalkamerabilder på en själv, blir aldrig bra. Så mitt nya projekt är att ta en ny fin profilbild som jag kan ha på fejjan hehehe fan va gay jag e.


senaste utgången,156 spänn för en 6a jäger, magenta, aldrig mer.


Kommentarer
Postat av: marika

det verkar vara ett alldeles lagom projekt. man ska inte ha för stora krav på sig själv! tihi.

2012-01-23 @ 23:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0