Vad är det som händer........

Har jag inte nog med smärta? Vad har jag gjort för att förtjäna dethär? Allt det här, på samma gång. Har iaf kommit fram till att jag måste fokusera på mig själv och göra det jag vill göra, det jag tycker är kul och det som får mej att må bra. Har tänkt jävligt mycke. Och jag kommer aldrig nånsin förneka att jag älskade dig och gör fortfarande, och du va min bästa vän. Men du va och är inte bra för mig, det är bara så. Och jag är så jävla tacksam för alla mina tjejkompisar som jag har, ni är ren jävla guld, vet inte vad jag skulle gjort utan er asså. Är så jävla tacksam att jag har just er för ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: belle

DU ÄR GULD! <3

vi kommer alltid finnas här!

2011-09-25 @ 17:33:14
URL: http://ventinove.blogg.se/
Postat av: katten

<3 <3 <3 <3

2011-09-25 @ 21:08:05
Postat av: katten

<3 <3 <3 <3

2011-09-25 @ 21:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0