Suck å stööön

Tjo bloggennnn
Whats new? JO, jag ska på arbetsintervju på måndag hihihihiiii. Hoppas det går bra asså, cuz i really need a job. Igår va planen pg-mp va fett taggad och grejer. Men det va sååå inte min kväll igår. Träffa upp yassen i jakan, satte oss och föra lite sen inser yassen att hon inte har sitt legg -.- Så vi försöker hitta skjuts hem men ingen kan. Så vi tar tåget, GÅR från spånga till kälvesta, fett jobbigt. HIttar iaf legget, är i jakan vid 12 typ, alltså inträde på MP. Ovärt. Så det blev bara pg, en timme eftersom dom stänger 1. KUL.

Idag ska jag och pälsko ha mysdag vilket kommer bli mysigt som alltid. Han va så söt när jag ringde han nyss hihi men han skulle sova lite till för han va ju ute och röjde igår.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0