Love is pain

Idag har jag bara gråtit. Känns som det aldrig tar slut. Jag mår så jävla piss. Idag va jag inte lika säker på vad jag vill göra, som jag va igår. Grejen är att jag ser verkligen inte mig själv med någon annan. Det finns liksom inte. Och även om det går år och dar så känns det som att den här smärtan och sorgen förevigt kommer finnas i mitt hjärta. Och min kärlek till dig såklart. Alla säger att man kommer må bättre och komma över det en vacker dag, men jag tror inte att jag kommer det, faktiskt. Och då vill jag ta den lätta vägen. Alltså att skita i att vi har ett dåligt förhållande, att du gör mig ledsen och bara stanna och ha kvar det vi har. För vi älskar fortfarande varandra. Pratade med mamma idag och hon sa att det kommer komma andra killar och andra roliga och bra saker längre fram i livet. Men jag ser inte fram emot nåt. Jag vill bara ha dig i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0