FUCKA UR!!!!!

Idag är det fredag och jag mår bättre än igår, just nu. Kanske för att jag vet att du mår lika dåligt som jag. Jag sa att jag inte skulle hålla på med nån förens vi r HELT slut, det kommer jag inte heller, men ditt svar va inte "det kommer inte jag heller göra". Så om vi ger det här en chans till (vilket jag inte tror) så kommer det absolut vara slut om du inte kan hålla dig borta från nån annan slyna. Så är det bara. jag kan inte ta en till, det är redan jobbigt med dom som är. Anywayyyssss
ska till stan och träffa jessi, köpa nåt till ikväll AMNESIA IKVÄLL FUCKA UR! Kommer va GRYMMASTE musiken. Sitter och dricker en oatly havejordgubbsskit, får typ bara i mig flytande saker, men dt är ju bättre än inget.
pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0