för vi lever alla med känslan att falla och vid tomhetens botten står vi på toppen

Känner typ att jag vill börja om, uppleva allt igen, göra om, göra rätt, göra annorlunda. Vill känna allt igen, vill vara den jag va förut. Är inte stolt för hur jag beter mig ibland mot dig men du har gjort mig så. Jag visste vad svartsjuka va innan jag träffade dig men det va inget jag kände eller tänkte på, nu är det min vardag typ. Och jag vet att om jag hade avslutat i tid eller vad man ska säga, när jag inte hade hunnit känna det här jobbiga skulle jag va en helt annan människa. Eller mitt gamla jag. Du kan säga att jag är den enda för dig och att du älskar mig och ingen annan men den glädjen jag känner när du säger så varar inte länge. Och då är väl nåt fel eller?


fula och fulla men glada. det va en sån där sällsynt bra kväll utan tjaffs. saknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0