fetttråkigblogg.blogg.se

Två saker som skrämmer dig
1. mörka skogar
2. hur vuxna människor kan bete sig

Två saker du har på dig just nu

1. strumpor
2. linne

Två av din favoritlåtar just nu

1. sunshine - avicii & david guetta
2. nån som jag inte vet vad den heter

Två saker du vill ha i ett förhållande

1. tillit
2. roligt

Två sanningar
1. jag är sjukt svartsjuk
2. jag kan va en riktig jävla bitch

Två saker som du attraheras av
1. muskler (mest armar)
2. personlighet

Två av dina hobbys

1. gymnastik
2. vara med vänner/pojkvän

typ?

Två saker du verkligen verkligen vill ha
1. ett jobb
2. massa nya kläder

Två saker som gör dig till en stereotypisk tjej
1. bryr mig för mycke om saker och analyserar sitautioner överdrivet
2. älskar färgen rosa?

Två saker som gör dig till en stereotypisk kille

1. rapar högt?
2. älskar öl?


Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna
1. är nåt jag inte tänker erkänna nu heller
2. :)

Två saker du tänker på just nu
1. honom
2. att jag verkligen inte vill vara hemma ikväll

Två saker du börjar må illa av
1. bråk
2. lögner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0