Våra brister gör oss till människor

Hej bloggish
Imorse var jag hos tandläkarn och typ "rensade" mellan tänderna typ eller nåt. Gjorde svinont för dom typ grävde så man börja blöda i hela käften, oskönt. Men det va inte så farligt. Det värsta är ju nästa gång när jag ska borra och grejer :( då ska mamma följa med mig haha. Yes jag är 18 år och fyller 19 i juli hehehhehe. Men jag har faktist aldrig gjort det så ni får ha lite överseende typ.
Sen va jag i skolan till typ kvart över 4, hemma 5 typ. Drog till hallen på möte vid 20, det va lite planering inför nästa termin och så, kommer nog bli bra och passa mig lite mer förhoppningsvis. Ska verkligen komma igång påriktigt igen, kommer aldrig någonsin bli så bra som jag en gång va men.. kan endå inte lämna det, aldrig.
Imorgon fyller ju min fina år och jag ska dra till ica på morgonen och köpa massa gott som han ska få sen när ha kommer hem från skolan (klockan 9 slutar han så :p) typ födelsedagsfrukost :) sen får vi se vad vi hittar på på dagen/kvällen. Nu ska jag kolla lite oth och sova om några timmar, någon är ju ledig imorn ;) hihihihi

PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0