Så är du redan min

Panikbajs. Nu är finland bokat. Men jag vill ju med mina päron till spanien också. Pratade med mamma nyss och sa att jag skulle följa med dem till finland. Hon lät typ ledsen.. Men sen sa jag att jag ville följa med dom också, då blev hon typ sur för hon egentligen inte hade tid att prata med mig. Men jag och pappa ska kolla biljett till mig när han kommer hem. Asså mamma och pappa bilar ner men jag kan inte åka med dom för dom har redan bokat hotell och allt på vägen. Och min syster ska inte följa med för hon jobbar, så jag får åka flygplan själv :( läskigt, aldrig gjort det. Pälsko skulle egentligen följa med men han ska också jobba så.. jag blir ensam. Farmor kanske följer med men bara kanske. Eller någon annan som är sugen att följa med mig och mina pears till spanien, hus precis vid en lång sandstrand. Inte så mycke partyställe men det är najs endå. Biljett kostar lite över 3 tur och retur och mat får ni gratis. Anyone??? :) 

Älskar den här låten, vet inte varför men den är typ fin och sorglig och jag blir typ glad av den för jag har dig redan <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0