Pussy

Haloooaa
Just nu sitter jag fixad i magtröjan kim gillar och känner mig allmänt porrig, ni vet rött läppstift osv. Heheheh skojjaaaaaa. Prata nyss me pälsko, han hade glömt bort mig fast han vägra erkänna det. Kul liksom, ens pojkvän glömmer bort en. Nej men han sa att jag skulle komma dit på bumsen men det tänker jag inte göra för jag är ingen toffel jao. Ska äta middag och så först seeen kan jag väl åka dit då.
Blev skitsur på taksi (min katt) nyss, jag gick förbi honom helt normal så ba hoppar han upp och biter mig i benet, det gör sjutk ont kan jag säga. Sen när man ska gå därifrån försöker han bita igen så man får typ springa och va jätterädd när han får sånna flippattacker. Kattfan han e!

Nu ska jag platta skallen och vänta på pap och mat! Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0