Irriterad

Hej
Idag har det vart en sjukt onödig dag. Våran skola tar emot finländare varje år, minns inte om jag nämnde det tidigare. Men iaf, vi tog hand om dom. Dom ska göra nån presentation och vi ska hjälpa dom men dom vpga inte prata så vi fiuck typ klämma ur dom va dom ville ha sagt osv. Sjukt irriterande.
Sen att det snöade imorse är väl ingen nyhet, det fick jag reda på innan jag kollade ut genom fönstret, tack facebook.
Ska snart hoppa in i duschen och sen dra till pojken. Är lite smågrinig på honom av nån anldending. Kanske för att jag drömde mardrömmar om honom inatt, och för att han va ute igår och ska ut imorn igen. Kul liksom. Aja, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0