hihhihiohohohohaohoahao

Heeeeeeeeeeeej bloggen
Vad fan har hänt sen sist? jag glömmer typ alltid bort vad jag skrve i senaste inlägget. Men iaf, jag tror jg berättade att jag skulle va funktionär med linn eftersom JG arrangerar usm. Så det gjorde jag från 19-22 som sagt. Sen skulle jag dra till pg men kändes ovärt så gick och mötte kimpish och henkebenke. Gick till videobutiken och köte chirre och cigg typ. Sen gick vi hem till henke och chilla. Det va väl mys. På lördan kolla vi på champions league. Jag är ju såååååååå fotbollsintresserad! nej men messi va ju med så det va lite kul iaf. Och barca vann.... igen. Idag har vi inte gjort ett skit, kom nyss hem men ska dra till pälsk igen sen. Sista hela veckan i gymnasiet nästa vecka....hur SICK är det???? pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0