Död åt mig

Hej kära vänner och antagligen nån ovän
Idag vill jag dö. Fan va jag vill dö och fan va jag hatar mig själv. I början av året tänkte jag att jag alltid ska ligga i fas med alla kurser för jag vet vilket helvete det är att sitta med sjukt mycket precis innan betygen ska sättas. Men endå sitter jag här. Jag har så mycket som 7 prov imorgon. Inte nog med det ska jag hinna skicka in halvskrivna uppsatser också. Jag ringe pälsko och grinade, hahaha ja jag vet så jävla patetiskt. Men efter det kändes det lite bättre, det gör det alltid. Fan va skönt att man aldrig mer kommer sitta såhär igen. Just nu vill jag bara att torsdan och fredan ska vara över. Då kan jag andas ut på riktigt, innan dess kommer jag inte ha nåt liv. Så så äre. Jag tar ju studenten den 9e, inte 1a som jakan så efter den här veckan kommer vi fan inte ha ett skit att göra eftersom betygen sätts på måndag. Läskigt.

Nu ska jag återgå till mitt pluggande, oojojojojojojojojjjjjjjjjjjj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0