Studentdag

Va ledig idag. Igår va en förjävlig dag, tänker inte berätta. Va på kusinens studentmottaging på kvällen, det gjorde mig lite gladare. Sen sov jag hos älsklingen. Idag skulle han åka flak med jakan folk så idag har jag städat mitt rum och min garderob, vilket behövdes. Fyfan va kläder man har asså :o kastade skit mycke. Nu ser det mycke bättre ut! :) Har precis duschat och ska snart sätta mig ute på ballen och ta en bira med min päron :) ha en bra kväll och GRATTIS alla mina vänner som går i jakanskolan till studenten! <3

50 Frågor om dig och din partner

1. Du är tillsammans med? - Kim
2. Och varför det? - för att jag är sjukt kär i honom
3. Har han fått något smeknamn av dig? - pälsko, pälskonini, mitt hjärta
4. Hur länge har ni vart tillsammans? -  enligt oss 2 månader (asså facebook officiellt) men egentligen längre om man grågar andra..
5. Hur träffades ni? - nyår 09-10
6. Kände ni varandra innan ni blev ihop? - ja eller va?
7. Hur gammal är han? - 19
8. Älskar du honom? -  mer än något annat
9. Har du slagit honom? - hehe mjo..
10. Har du roligt med honom? - jaaaaaa :)
11. Har ni sex? - OM vi har ;)
12. Skulle du kunna bo med honom? - gör typ det redan men ja
13. Beskriv honom med tre ord? - jag älskar dig
14. Vet du nånting om honom? - allt
15. Har du gjort ett sugmärke på honom? - jaa, töntigt jag vet
16. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - livet ut
17. Får han dig att skratta? - haha jaaa
18. Säg två ord hur du känner för honom? -  går inte
19. Vad för slags filmer ser ni på ihop? - action om han får välja men typ blandat
20. Får du fjärilar i magen när du ser honom? - ja
21. Vad har han för ögonfärg? - blågrön/grå
22. Vad är det finaste du fått av honom? - om jag måste välja en sak så en jeansväst jag jättegärna ville ha, men annars hans hjärta
23. Har ni samma humor? - jaa
24. Planerar ni framtiden ihop? - japp
25. Skulle han bli en bra pappa? -  jarå
26. Vad gjorde ni senast ni träffades? - jag rakade hans huve och sen gjorde han sig iordning till flakåkning
27. Vad gör han när han inte är med dig? - skola, tränar, spelar, är med kompisar
28. Är du svartsjuk på andra tjejer? - ja tyvärr (även om jag vet att dom är skit fula) 
29. Har ni bråkat nångång? - för mycke
30. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - mja kan man väl säga
31. Skulle du kunna vara otrogen? - NEJ
32. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 1 vecka typ 
33. Har ni samma åsikter om saker? - ibland
34. Vem håller i fjärkontrollen? -  den funkar inte hos honom så ingen (och jag har inte tv på rummet och vi är aldrig i vardagsrummet hos mig) 
35. Går ni ut ofta? -  har hänt 
36. Har ni samma musiksmak? -  nej
37. Är han romantisk? - jaa
38. Stöttar han dig med dina drömmar och mål? -  yes
39. Har han någon fobi? - ehm..nää tror inte det
40. Gillar han sport? -  aa
41. Är han en djurvän? - mjaaa
42. Kan han sjunga? - haha ehm.. neee
43. Spelar han nått instrument? - nej
44. Kan han laga mat? -  faktiskt!
45. Är han konstnärligt begåvad? - njääää
46. Är han envis? -  ibland
47. Tycker han om att resa? - ja
48. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - fjantade sig som vanligt
49. Vad är det sötaste han sa sist? - att han också ville ha jordgubbar och vanlijglass (på ett sjukt sött sätt)
50. En sak du vill göra med honom: jag vill göra allt med honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0