Give me everything

Tjooooo
Whatuppppp? Nee skoja. Vad har hänt sen sist? Typ ingenting.
Va på bio igår me pojken, såg pirates den va bra fast första är fortfarande bäst. Vi åt middag i stan också, myysiiiiit. Idag gick jag upp tidigt (8) och åkte från pälsko till tandläkaren eftersom jag trodde jag hade ett hål till. Det såg ut så och kim sa också det. Men ickeee dåå.. fett PINSAMT haha :P Kommer inte gå dit på ett bra tag nu iaf så det gör ingeettt =)
Imorogon åker pearsen till spanien så jag kommer va ensam hemma tills jag drar, då kommer pälsk bo här också så det kommer bara bli mysigt. Midsommar på fredag också, som antagligen ska firas hos anna om jag inte ändrar mig men det tror jag icke. 
Sitter just nu och väntar på en snubbe som ska komma och fixa nånting med våran dörr.. hatar sånt. Ajaaa... pusspåer! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0