älskar

Fyfaaan va härligt väder det har blivit!
Fett dålig uppdatering i knowwww. Men i förrgår va jag iaf med carro i jakan, köpte en bh, fett rosa va den :P typiskt mej (a) sen frog jag till pojkvännen vars mobil va paj, så jag chansade på att han va hemma, vilket han va. Chilla där medan han va och gymma, sen bjöd han mig på mys restaurang :) sen gick vi hem och kollade på film tror jag. Och igååår, käka va först på lunden sen drog vi till centrum i jakt på skor till honom men vi hitta inga. Sen drog jag hem ett tag och sen drog jag till kälveus där grapparna satt och spela so, vanligt. Sen drog vi alla till videobutiken, sen drog jag och pälsk hem och mös. Gick upp halv 2 idag, åt frulle, sen hade vi vattenkrig hahahah jag VANNNNNN.... not. Blev fett blöt :( fast det va ganska skönt. Sen solade vi och sen drog han till gymmet och jag hem och nu snart ska jag gå och handla middag till oss för sen kommer han hit och imorgon ska vi ut med båten med hans pappa och isak och tindra, dom kommer väl fiska och jag kommer väl ligga och schteka :) (Y) kommer bli awesomeeeeee med lite bränna till spanien :D:D PUSSSSheeejjjjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0