You can hate but never brake me

Jahapp så vare ett tag sen man skrev igen då. Finnelands update då, vad hände där? Inte mycke, dagarna bestod av att sova, äta, spela kubb, basta, spela vänd tia och sova och äta lite till. Va fett chill. Fyllde ju år på onsdan så då fick jag tårta :) Fick en parfym av pälsko och hans mamma och compani. Sen jag kom hem har jag bara vart med kim, dom håller ju på och bugger pool, kommer bli fett najs asså. Och igår va jag på sommar med mika och två från hennes klass, det va trevlans, blev ganska väldigt full och tog mig hem själv, skämde ut mig fett mycke säkert. Gick med en jävla påse med tre cheeseburgare i. Herregud asså. Just nu är jag ganska sne på en viss person, kommer typ bara va hemma ikväll för mig själv. Blir chips och dipp i min ensamhet, yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0