Home sweet fucking home!

Nu är jag äntligeeeeeeeeeeeen hemma! Eller kom hem i onsdags men har inte brytt mig om datan nåt sen dess :P mötte upp min fina älskade pojkvän så fort jag kom hem.. sista jävla gången jag är borta från han så länge. ALDRIG MER! Har inte vart hemma så mycke, igår va vi i stan hela dan, shoppa massa och sen kolla vi på HP, sjukt bra :D:D:D Idag ska jag och några bruds ut, blir nog pg-mp, standard liksom. För jag åker ju igen på söndag, med min pälsko den här gången så det blir bra. Hoppas det blir lite party på båten iaf :P pensionärskryssning likosm menmennnnn. Nu ska jag gå o handa tror jaaaaa pusshejjj =)

Kommentarer
Postat av: mika

vill ha update från finneland!

2011-07-19 @ 21:06:43
URL: http://ascoolhemligblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0