jezl0

Helgen va allmänt bra. På fredan va jag med min fina, eller "va med honom" han va fett upptagen med att installera sitt nya ljudsystem, så jag hängde med småbarnen medan, sen gick vi och la oss. På lördan drog jag hem i hyffsad tid för att fira min syster i förskott med lite släkt och hennes vänner. Senare kom min bästavän of all över, det va svinlänge sen men inget förändras för det, du är alltid bäst, vi är bäst <3 Vi drog till entourage och hade kuuul :) Va hemma hos min fina klockan halv 4 på morgonen. Morgonen fick jag reda på att jag hade vart rätt full så stackars honom heheh, nej men det hade vart rätt kul :P Va ledig på måndagen och va hos min fina heladagen bara. Idag började vi 12 men första lektionen va inställd (visste inte om det) så åkte till skolan men då hade min andra lektion blivit framflyttad så slapp vänta och fick sluta tidigare (Y) Drar nog till min fina ikväll med, jävla drog du är, men jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0