Addicted

Asså jag har nåt problem och det är fan inte humörsvängningar. Det är nåt värre än så. Men det är typ som humörsvängningar, men bara typ. Ska tävla på lördag... btw asså. Inte så taggad men det blir nog kul, kul folk iaf. Vet varför jag slutade gå på träningarna. Och jag vet varför jag aldrig kom dit igen. För att jag är lat och vill inte göra som andra vill att jag ska göra, jag vill göra vad jag vill och ha alla dagar fria. Som nu, har typ panik och är skit deppig för att hela min lördag går åt en tävling. Vet ju att det kommer bli kul men, aa svårt o förklara liksom. Men det är skönt och träna ibland och jag älskar folket.
Asså så sjukt roligt egentligen, jag brukade va den som bröt ihop så fort jag missade en träning haha. Jaja, man ändras väl med tiden i guess. Och sen du kom, har jag ändrats. Elle ändrats kanske är fel ord, lite har jag ändrats men är väl mest kär och det blir man ju lite knäpp av. :) 

ungdoms-sm 2007



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0