Årets...

Årets bästa inköp: ögonbrynsskuggan från body shop typ.. helt awesome.
Årets sämsta inköp: pizza
Årets händelse: hm, vetej
Årets besvikelse: att det är skitväder på julafton hahah nej men jag vet inte
Årets person/er: alla mina nära och kära heheh
Årets jobb: leta jobb
Årets dyraste investering: alkohol
Årets kärlek: den mellan mig och kim
Årets misstag: tänker jhag inte skriva här
Årets godaste: ehm hmmm det mesta ^^ 
Årets sämsta lärare: i princip alla under gymnasiet
Årets onödigaste sak: jag vet inte
Årets start: ???
Årets hästnörd: jag? hahha fast neeee
Årets blondaste person jag mött: jag själv helt ärligt
Årets flopp: flipp
Årets goda gärning: att inte ha tagit körkort så jag inte har kunnat släppa ut massa avfaser?
Årets gåva: en parfym
Årets bästa bok: jag läser inte
Årets bästa band live: jag lyssnar inte på band och jag kollar inte på dem live förutom coldplay typ
Årets kom-i-håg grej: eh ta p-piller varje dag?
Årets favoritgöra: umgås
Årets ovana: ingen skola
Årets upptäckt: jersey shore
Årets resa: finland med älskling och spanien med familjen
Årets bästa dag: studenten
Årets sorg: kusinens cancer
Årets vill-ha: jobb och ny telefon
Årets TV-serie: jersey shore
Årests favoritmatprodukt: cola?
Årets CD-skiva: vem fan köper cd skivor nu för tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0