Valborg 2011

Hej alla
Igår va jag ju i stan med älskling igen. Han köpte ett par solisar (sjukt snygg han va i dom) och jag köpte en magtröja som han velat att jag ska köpa jättelänge. Pälsko hittade även annat som va as snyggt, typ en skinnjacka, OMG asså jag smälte när han hade den på sig. Men den kosta 2000 spänn. Han övervägde att köpa den men det blev inte av. Sen åt vi i kungshallen, tackbar <3 för min del :p Sen chillade vi och väntade på att bion skulle börja. Vi såg Thor i 3d, fett grym :D
Idag ere ju valborg, jag och kim ska inte supa. Skulle först äta hos hans grannar med massa folk men vågade inte haha, fett pinsamt ju. Men drar nog dit och chillar lite sen efter jag ätit hemma, kan va kul och va med familjen lite också eftersom jag aldrig är här typ. Sen kanske vi drar till nån majbrasa med isak och tindra, får se, men det blir iaf en ganska lugn kväll för oss detta år! :) Ha så kul ikväll ni andra och ta det lugnt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0