Vad finns i lådan?

hej bloggeen
har vart hos pojken tills idag så har inte bloggat nåt. Vi har hållt på massa på tomten, typ klippt häcken, dom fixade även deras gamla moppe eller vad det nu kallas för, typ kärringmoppe. Fick testa och köra också :)..... jag ramla hehehehehe. Fast det va typ i slowmotion så det gick bra haha :p Sen har vi bara suttit och chillat och solat ute, druckit öl. Har faktiskt blivit brun på armarna och bröstet! :D pälsk blev neger på några minuter... kul för honom. Idag ere sista dan på underbara lovet :( och jag slutar det hela med att parta! Mikas skiva jihoooo:)
Temat är: "vad finns i lådan?", mitt svar är: en katja. Så fantasifull va jag!
KUL att jag glömt allt mitt smink hos pälsk också, fuck life.


Jag och mika @ Rhodos i sommras! :)


Kommentarer
Postat av: mika

BRA BILD!!

2011-04-28 @ 23:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0