Hej tredje inlägget idag

Asså vädret!! :D fett med härligt! Får värsta sommarkänslorna och värsta längtan! Studenten och grejer! Lilla katten blir stor chey :) Det här är typ 3e inlägget idag.. men jag har tråkigt (a) Har städat rummet precis, fattar inte hur det lyckas bli så jävla stökigt fast jag inte är hemma ofta alls? Men när jag väl är hemma så är det för att fixa mig för att dra nånstans iof, så då river jag ut allt i garderoben typ.. Så inte så konstigt kanske.
Just nu har jag fett tråkigt faktiskt, sitter och lyssnar på musik och prata nyss med pälsk. Kul att han inte prioriterar mig före träningen när han vet att jag ska åka iväg i helgen? Hej bitch katten. Skoja nej men vafan, bra att han tränar, drar dit lite senare baa. Kan ta en promme då i det fina vädret ^^ Såå så äre mina vänner. Neeeeee men nu skiter jag i det här jävla inlägget. Bajsprutthej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0