payback's a bitch

Heeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
är hos pälsk, han ligger  soffan och jag sitter vid datan, jihoo. Nä men ska snart krypa ner brevid honom. Assåååååå gör nån mig lack så får fan personen skylla sig själv och ta konsekvenserna. Ska fan gå rakt på sak. Bruden min kille senast va otrogen mot mig med har skrivit sjuka saker i sin blogg som jag stör mig fett mycket på. Asså efter att dom träffats en gång börja hon kalla honom för "min gosebjörn" och skrev typ "inte för att skryta" men han är sjukt stark osv. Asså vem fan skriver så efter EN gång? Hur desperat är man inte då? Gumman han är knappast din efter en gång, bara tänk på det till nästa gång du tattar nåns kille. Också kul att hon myttar en jävla massa, bra chey! NOT Jävligt bra också när hon själv sagt att hon inte vill ha tjaffs. Vad tror hon att hon kommer få om hon håller på så liksom...... ba undrar. - nej men ville ba få ur mig det :)

Till er andra som tror jag är en jävla bitch nu så kan jag säga att det är jag inte, jag tål bara inte sånt beteende.

hahahahah på tv'n nyss: två stycken ligger och har en intim stund, killen säger: "Jag avger min sädesvätska inuti dig, NU"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0