Glad påsk!

Halojj mina vänner och ovänner
I torsdags var jag ju och grilla i kallhällsbadet med fina vänner, det va mysigt och roligt. Sen skulle vi dra till anna pott på typ chill/party men jag drog hem till pojken istället. Igår var jag med pojken hela dagen, vi va typ ute och vandra hela dagen, :p först från honom till mig sen gick vi till ica viksjö och handlade sen gick vi hem till honom igen, asså vi GICK. Lämnade grejjerna, sen gick vi till jakan centrum och hyrde film. Så vi fick en jävla massa motion! Tummen upp på det. När vi kom hem va vi trötta så vi satte oss ute på tomten i solen och njöt av några öl, fan va najs det va! Köpte sen pizza och myste hela kvällen. Och idag har han klippt massa grenar ute på tomten och jag har bara suttit och kollat på hihi. Sen grilla vi korv också, det va mys.
Ska göra mig i ordning snart och sen vid halv 5 ska vi till mina kusiner på släktpåsk middag :) sen lär jag träffa pälsko men han ska ju på släktmiddag långt åt helvete så det blir senare :p Ha en bra kväll och glad påsk på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0