Brutalt

Tjohej
Gårkvällen va fan as kul! as skönt folk verkligen. Haha men idag är man ju inte så pigg. Innan jag gick hemifrån igår drack jag upp mitt vin, drygt ett glas (stort), sen på metro köpte jag öl och seeeeeen blev det tequila. Tror jag drack 3 shots och skulle beställa en fjärde men bartendern sa "jag tror du ska ha vatten", försökte övertala henne om att jag inte alls va så full men det måste sätt ganska roligt ut eftersom jag va jävligt full just då. Drog när det stängde och gick med massa folk vidare till donken, cheseburgare in my <3. Inväntade första tåget hem. Kom hem kavrt i 6 imorse, gick upp 9, va i skolan 11. Jag är helt brutalt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0