Ängelholm here we come!

Tjooooo bloggen
Idag mår jag fortfarande inte helt hundra men är på bra humör :) Har vart i skoloan och sen åkte jag jenny ellan och tilda och intevjuade mormonerna hehe, dom va roliga :p från usa va dom och pratade med skitmycke amerikansk brytning, inte konstigt kanske. Dom va 20 bast så det va rätt kul :) Sedan gick jag in i centrum en snabbis och köpte en ny mascara, sen ica och köpte lite skitsaker. Har börjat packa lite iaf :p Har väskan jag brukar packa i när jag är borta en vecka eller mer.. jag ska va borta 3 dagar ;) Hehehhehheee. Kommer sakna pälsko :( ska ha med hans tröja så jag kan gosa i den istället <3 Emmelie kommer och hämtar mig 20 över 7 så har ganska mycket tid på mig :) är fettttt taggad :D nu jävlar kör vi skiten ur dom andra lagen och tar hem guldet den här gången med! Nää nu måste jag fan ta tag i packningen. Hörs på söndag tyyp :) SEEYaaaah suckers :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0