Nothing's gonna stop me now

Har groooov skolångest nu, har så jävla mycke nu sista veckorna så det är helt sjukt. Uschuschusch!!!
Möte idag på träningen, summan av kademumman: rm3 finns inte kvar efter till hösten. Dom fyra alternativen vi fick var: prova in till jsm/sm laget och satsa, styrkegrupp, gamlingarna, bli tränare. Av dom "alternativen" tyckte jag personligen bara fanns ett alternativ. Jag tänker fan inte sluta igen, aldrig i livet. Så mitt val var ganska lätt, om jag kommer in eller inte är en annan sak. Draaaaaaaaaama va, tänkte typ "det händer igen" men det är en annan sak nu såklart, tar inte så hårt på mig den här gången men förstår andra som blev ledsna..Kan ju bara säga att jag förstår fullt och helt hur ni känner, tro mig.


(snodde bilden av jenny)


Kommentarer
Postat av: jenny

alltså, jävlar i helvete vilka rysningar.. jag tror på dig katja! <3

2010-05-26 @ 00:28:55
URL: http://twoworlds.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0