I know I should let go

Kul att jag kom till skolan och inte hade första lektionen. Chillade me homies och satt vid datan. Kom precis på att jag absolut inte gjort ett skit i skolan idag. På engelskan hade några nationella, muntliga. Men inte jag. Jag hade glömt idrottskläder så jag bara gick runt ip medans nästan alla andra joggade. Och sen åkte jag hem. Nödvändig dag verkligen.
Har suttit och skirvit och ändrat massa i min uppsats och det börjar likna något nu. Tackar gud för att det snart är över, samma projektarbete i typ ett halvår är inte kul. På fredag ska det iallafall in och jag ska fan fira det, har man chansen att fira något så gör man ju det liksom.
Jag borde börja va lite mer positiv, har inte riktigt varit det på ett tag, nu skulle det ju verkligen sitta fint...

loosing dreams you've come to care about.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0