I have no more time for you to hurt my feelings

I fredags blev det chill hos mej med mika johanna agnes och yass. Vi satt på ballen och rökte vattenpipa och mös :) Va fett mysigt. Sen gick vi in och kolla på en film, jag somna.
Igåår vare party, föra lite hos mig sen drog vi till erica i kungsängen. Jag däcka vid typ 1 tiden och vaknade kvart över 6 och hade inte en blekaste om varför jag låg där jag låg och vart alla var. Efter ett tag föll allt på plats höhö. Fett med ångest.

Bara tre skoldagar denna vecka :D lyckaa!!

Kommentarer
Postat av: marika

DUDE. var du full igår??!?! haha dina sms verkade vara fett nyktra :S

2010-05-09 @ 18:15:47
URL: http://meeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0