When you're close to tears remember, someday it'll all be over

Fyfan vilket jävla väder vi har asså. Så grått, tråkigt, regningt, uscha!!
Jobbigaste dagen på veckan är avklarad iaf, och babban va snäll mot mej idag :O OMG!! Hehheeh :)
Imorn onsdag, skön dag på veckan och en dag närmare Paris och plusgrader!! Trodde jag skulle komma hem på fredagen men är hemma redan på torsdag. Jag har sån koll helatiden.. not. Ikväll ska jag väl bara chilla, bubbla lite sen kanske? Livet leker, herååååå!

3 jävla år sen typ, känns fan som det va igår. Ibland tänker jag tillbaka på den tiden och det året när allt va som värst. Ett rent helvete var det. En del saker gör mej fortfarande fly förbannad. Men det va ett annat liv. Att jag gick tillbaka är ett beslut jag aldrig ångrar. Jag kan inte göra mer än att säga tack för alla underbara minnen, det är bland de bästa, livsminnen.


Kommentarer
Postat av: jenny

nu började jag nästan gråta.. hittar inte ord. Jag saknar det <3

2010-03-23 @ 22:42:15
URL: http://twoworlds.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0