saturday

Igåår drog jag och Bella på party i spånga, det va kul, as sköna människor haha.
Träffade robbelirobban ett litet tag också eftersom han va i närheten.
Hemvägen gick åt helvete, man kan väl typ sammanfatta den såhär: vi gick fram och tillbaka på samma väg jag vet inte hur många gånger men det va liksom en bilväg, genade på någons tomt i typ en halv meters hög snö, åkte ruschkana ner för ett berg, sprang över en äng också med typ en halvmeters hög snö, om inte mer.
Vi skulle ta bussen kvart i 4 om jag minns rätt men så blev det ju inte. In the middle of ingenting irrade vi runt i typ en och en halv timme, sedan blev vi guidade i telefon, och ooooj vad det va svårt att hitta.. INTE. Haha lite kul vare men vi frös ihjäl såklart.

Nu ska jag göra mej iordning och åka och handla med mor och far, måste hitta en present till min tysk.. vad ska man köpa? en dalahäst? eller ett älghuvud kanske? Måste ju va nåt svenskt liksoooooom.

bajbajpäppelpaj <3

Kommentarer
Postat av: belle

gaaah det va kaos! jag kom inte ens ihåg ängen och berget förrän du skrev det nu :q tackar för en trevlig kväll i övrigt! :)

2010-03-06 @ 18:26:28
URL: http://ventinove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0