Mario Kart

Efter min powernap gick jag och mötte min kära yass, vi chillade hos henne ett tag sen gick vi till ica och köpte cola. Gick hem till mej fixade käk till oss för jag ville inte äta själv. Pasta och sås (yassen stod för såsen) blev rätt gott. Sen spelade vi Nintendo, nördar som vi är. Haha va fett länge sen. En jävla massa svordomar kan jag säga. men det va mys. Imorn ere fredag vilket bedyder träning nu mera, sen vet jag inte om jag kommer dra på nåt krök efter men hoppas det. 10 dagar kvar till Paris, är så jävla otaggad eftersom jag verkligen hatar franska mer än allt annat på denna jord.. nästan. Aja, nu ska jag sova snart så Natti natt på er! <3



Kommentarer
Postat av: mika

skaru till paris också din jävel?! :O

2010-03-20 @ 16:44:19
URL: http://meeka.blogg.se/
Postat av: belle

jag ska också till paris nästa söndag! :o då kan du och jag umgås och shoppa juuu! :D

2010-03-21 @ 00:27:05
URL: http://ventinove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0