I'm in miami triiick

Bajsväder idag. Jenny fyller 18 idag och det firades med kladdkaka och sång i matsalen! Vi fick även en varsin festis av en mattand som tyckte synd om oss att vi skulle dricka vatten till kladdkakan, haha gulle!
Idag äre också våffeldagen och jag har hotat min mamma att om det inte blir våfflor till middag så får hon spö. Fast det hela hänger egentligen på pappa eftersom han ska åka och köpa ett nytt våffeljärn för vårat är pajj. Men det ska nog gå bra!
Imorn ere fredag och träning (om min fot vill sammarbeta med mig) sen får vi se..



Haha ingen kan ana hur mycke webbcam bilder jag har sparat. Riktigt underhållande att kolla på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0