I want you so bad

Skolish idag, kändes som att det va ett tag sen. Kunde åka till skolan utan att frysa med bara skinnjackan (Y) hem blev det lite kallare men inte så farligt endå. Har typ haft en enda sak i mitt huve den här dagen, japp hööh där sa jag bara "A".
Träning snart och min fot är fortfarande inte bra men måste liksom dit och försöka, känns inte som att det kan bli värre och då får jag väl deal with it liksom.
Dagens tanke (förutom en annan sak): sol är något vi borde ha oftare. Sorry för ett flummigt inlägg men jag har inte tvingat er att läsa. HÄRÅÅÅ



Ännu en bild från germänyy! Blandat svenskar och tyskar och en lycklig katt till höger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0