Ballerina kladdkaka

ANT dagen idag ju. Först va vi i samlingssalen och lyssnade på en föredetta kriminell. Väldigt intressant och spännande. Sen lunch, sen till klassrummet för lite mer prat. Slutade vid 12. Va förbi hallen nyss med sis och hämtade bodys till hennes småpojkar. Sen förbi ica för jag va bara tvuingen att smaka ballerina kladdkaka. Assså INTE besvikelse :O Om man doppar lite extra länge i mjölken så är det så jävla gott :O Fast gör inte som jag gjorde nyss.. råka hålla i den så länge så den gick av och hela kakan ramla i mjölken (a) Blev lite slabbigt..
Jag som skulle börja va nyttig.. hm det gick ju bra. Men va liksom ba tvungen :p Nu när jag smakat så kan jag börja mitt nya liv ^^
Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0