Something I can't change

Så va den ljuva helgen över. Det har både vart kul och inte så kul. Hände en liten grej som jag ångrar sjukt mycke. Så gåre när man dricker lite för mycke alkohol..
Annars har det vart en helg med drag, och jag gillar't. Fick veta idag att jag fick mvg på en geografi uppsats, wey!
Känner att jag inte vet riktigt vad jag ska skriva här längre, allt blir så ointressant. Och det känns så jävla läskigt att jag inte vet vilka fan det är som läser?
Igår fyllde min sis 19 så det blir tårta idag höhöhöööööö. Längtar till sommaren så jävla sjukt cp mycke. Jag blir liksom 18, fatta galen sommar det kommer bli för mej. Fast sommar 09 är jäääävligt svårslaget.
Men lite värme skulle inte sitta helt fel asså.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0