Min nyårsafton och lite annat

Det börjades med att fixa sig och käka @ my place. Yassen fixade med drinkarna som blev goda men efter ett tag inte lika goda. Sedan drog vi till tim carlberg i viksjö (typ 3 min från där vi va) och där va det redan grannar som klagade på hög musik men de flesta satt bara så det va tråkigt. Seeen får jag och bella för oss att dra till jakan där roligt folk va, klockan va nu cirkus 10 över 11 och det gick inga bussar. Vi får den knäppa idén att GÅ till jakan, det bestämde vi oss för halv 12. Vi går som två fyllesvin på viksjöleden när vi ser buss 551 passera oss. FUCK tänker vi och KUTAR efter den. Och ja, vi hann faktist. Efter den lilla springturen kändes det som att man skulle få hjärtattack eller nåt men vi klarade oss :) Väl framme i jakan stod ambulansen på plats och en väldigt dyngrak henrik låg i ambulansen.. stackarn, 20 min innan tolvslaget.
Klockan slog iaf 00.00 och champagnen öppnades och faan vad kul det va. Sen drog jag bella och några otroligt sköna människor till nåt annat ställe och där spenderade vi natten. Kom hem vid 7 på morgonen ungefär, fortfarande full. Det kallar jag ett lyckat nyår :)

På nyårsdan sov jag mest framför tv'n med yass och sen helt spontant drog jag till *** :)
Och idag har jag vart i kista och shoppat lite med moa, kul att träffa henne :) vi såg luftslottet som sprängdes också, den va grym!

Nu ska jag slagga, det behövs. Puss på er

Kommentarer
Postat av: jenny

tack hjärtat :) han har fått komma hem nu :) <3

2010-01-06 @ 22:22:45
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0