Nanana everyday

Asså vet du vem du leker med eller? Troligen vet du inte det. Det va ju synd för dig. Your lost säger jag ba.
Äckelunge.
Och endå vet jag att jag kommer falla för minsta lilla gulliga sms eller vad fan som helst. Så är jag, tyvärr.
Inte mår jag bättre av att jag snackade skitsnack på nattbussen heller. Varför blir jag så förbannat dum i huvet på fyllan? Överdriver alltid och säger alltid saker som jag inte menar. KLOK tjej, verkligen.................

Asså det är sjukt va slapp våran skola är, det är ofta vi får åka hem lite när vi vill och liksom endå klagar jag ibland :P stört.
Imorn äre fredag och ingen träning för mej :(:( ska på bounce med gamla gympagruppen som jag för övrigt inte träffat sen typ oktober!?!? Eller vissa har man ju stött på ibland men vissa va det sjuukt länge sen. Men det ska bli kul, bounce är ju så jävla grymma.
Tudilooo



Kommentarer
Postat av: moa

finns här gummsi! <3

2010-04-22 @ 20:26:02
URL: http://brunnstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0