För hos er är jag stark

Okej, Paris inlägg nurå.. Va kul och inte kul. Sköna människor, utan er skulle resan vart rena självmordet. har fått stå ut med två stycken mer eller mindre jobbiga finlandssvensk talande kvinnor som älskar att springa maraton genom paris. Vi hade våra stunder helt klart och vi fick en jävla massa goda skratt, helt klart ett minne man kommer ha med sig. 
"Ni sinkar hela gruppen flickor" "Va kul" "Faktum är..." (internt) hahaha
Fick en ny digitalkamera innan jag åkte till paris så har massa bilder som så småningom kommer komma upp nånstans. Så håll utkik alla nyfika.

Annars då? Saker och ting är inte alls som lilla dumma katten trodde men vafan är jag förvånad liksom? fuck heller haha. Men andra saker är så jävla bra och jag vill helt ärligt bara skrika och bara SKITA I det andra. FUCK THAT. FUCK SÅNT.

Mina vänner är bäst. Tackåhejjjjjj

Kommentarer
Postat av: mika

yeah!!!!!

2010-04-05 @ 19:34:21
URL: http://meeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0