Lördags planer

Det va a hell of a party i huset mittemot mitt igår, tror jag kände en del folk där. Tänkte dra dit men pallade inte igår. När jag hade gått o lagt mej hörde jag nån skrika "KB" ett antal gånger och massa fyllesnack, riktigt kul att höra på ;p Hade endå ingen dricka så då skulle det väl inte bli nån höjdare för min del endå.
Idag/ikväll/inatt blir det som sagt fantastic 4 återträff:) Laga middag ihop, se massa film och klipp på karins data från typ aaaaaaas länge sen :D Kommer seriöst säkert ligga och gråta av garv, vi har nog gjort dom mest sjuka videosarna. Så det blir just like old times :) myyys! Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mej iordning lite.
puuss!


tyvärr står karin bakom kameran, annars skulle det vart fantastic 4 plus mika och paulin ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0