Hur fan lyckas jag?

Hej bloggen
Igårkväll drog jag och yassen först till jakan och fixa cigg (skulle inte du sluta yasse?) sen fick vi skjuts tbx till viksjö. Så drog vi till huset mitt emot mitt så jag såg liksom mina päron som satt på balkongen och rökte medans jag stog därinne och halsa vodka. Hehe, skit smart! Men som tur va så kollade dom inte in :)
Vi va där i typ en halvtimme men det va inge drag så vi drog. Gick en promme och sen satte vi oss vid fastebolskolan av nån anledning och ringde dit henke robin och eldin. Det blev lite för mycke ;/
Har skit mycke ångest börja böla och skit, haha så jävla cp. Har skit ont i handen, vid tummen typ. Vettefan varför..
yassen sov här så idag har vi bara lehat och degat framför mtv cribs, as chill. Och ikväll ska jag inte göra ett jävla skit, för jag orkar inte. puss på nosis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0