Glaaaad

Skolan va helt okäääj, vi hade ju ingen engelska i slutet av dan så då gick jag och min lilla mamma till syv och skulle snacka om vad jag skulle välja för kurser nu när det inte blev nån idrottsprofil. Eftersom jag redan visste att typ inga kurser hade blivit av så trodde jag att jag skulle få jättetråkiga kurser som jag absolut inte skulle ha nån använding av. MEEN eftersom jag kan spanska hihi, så ska jag tenta av spanska steg 3,4 och kanske, förhoppningsvis steg 5 också. Så då sa hon att jag får merit och det blir som mina indivieduella kurser. Så jag slipper körkortsteorin på måndagar som gör att jag knappt hinner till träningen. BRA VA? :D Helt perfekt för mig, har inte spanskan som en lektion heller utan får en lärare som säger vad jag ska kunna sen pluggar man hemma och sen har man bara ett prov på det! ;)
Nåt inte så kul e att jag typ håller på att bli sjuk och jag absolut inte vill bli det ;( pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0