Lista om mig själv

Skolan va helt okej, vi hade en vikarie för våran vikarie på engelskan men klassen bestämde sig för att inte gå på den så stackars den vikarien..:P
Imorn är det språkdagen i vår skola så ingen sovmorgon för mig men inte lika många lektioner heller så det är ju iaf najs :) Ikväll äre träning 17.30-20.

Namn jag kallas för:
Katja, katii

Hårfärger du haft:
1. ljusbrunt med blonda slingor
2. rödbrunt
3. svart (nu)
tre internetalias jag haft:

1. kaatii
2. katuffs
3. gyma (haha mitt första pa namn)

Färger du gillar:
Rosa, vit, svart, blå, baby rosa,blått,gult, guld.. gillar det mestautom typ orange och grön ;p

saker jag gillar hos mig själv:
1. jag är snäll
2. bra lyssnare
3. stark vilja
4. jag bryr mig 

saker jag inte gillar hos mig själv:
1. min kropp
2. dåligt självförtroende
3. rökare
4. lätt irriterad när jag är trött

saker som skrämmer mig:
1. vissa människors beteende och döden

tre saker jag gör varje dag:
1. är med vänner
2. gosar med min katt
3. tänker

favoritband/artister:

1. Beyoncé
2. Keane 

saker jag vill ha i en relation:
1. kärlek
2. ärlighet
3. humor
4. utrymme

tre sanningar:

1. jag älskar att utmana mig själv
2. jag är kvarts argentinsk
3. jag vet inte om jag är född den 19e eller den 20e juli

tre saker hos killar som tänder mig:

1. ögon
2. röst
3. kroppen


tre av mina favorithobbies:
1. gymnastik
2. vara med vänner
3. shoppa

tre saker jag gärna vill göra i framtiden:
1. flytta utomlands
2. gifta mig
3. skaffa barn

karriärer jag övervägt:
1. frisör
2. make up artist
3. bartender
4. reseledare haha


tre platser jag vill resa till:
1. USA
2. Kina
3. Australien


barnnamn jag gillar:
1. Saga
2. Danny


saker jag vill göra innan jag dör:
1. resa
2. skaffa barn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0