Ska ha världens mysigaste kväll!

Igår var vi ju som sagt i hässelby strand på fekke hos en albin (robbans kompis) som fyllde år dagen innan. Vilket vi inte visste när vi kom dit men men ^^ Först vare lite segt, det spelades ölspelet men jag va inte med eftersom det skulle nog gå åt skogen för mig som det alltid gör när jag dricker för snabbt. Så jag satt och kolla på med mitt vin vilket också va himla kul iof. Sen kom det mer folk och mer drag, och sen ska vi inte gå in på mer detaljer. KOm hem runt 3, rätt lyckad kväll.

Idag har jag verkligen inte gjort mycke, gick upp vid 12 typ kolla tv, jäkligt schletet har det varit. Sen ringde pappa och sa att jag skulle städa mitt rum, vilket var lika bra eftersom jag knappt såg mitt golv..
Så nu har jag städat, bytt lakan och tänt lite ljus så det e skit mysigt nu ^^ Fixade även vid mitt nattduksbord så det ser lite trevligare ut nu.
Ikväll ska jag chilla galet, det regnar ute så det kommer nog gå bra! Puss på er <3

Ser inte lika mysigt ut när det är ljust av blixten men men :)
Och btw så kan man forma min lampa själv ;p


Kommentarer
Postat av: jenny

aw! bilden<3 får man fråga va de står?

2009-10-03 @ 19:45:39
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/
Postat av: katja

det är den där "dikten" från kortet vi köpte till dom förut.. "att få vakna varje morgon till en himmel dom är blå..." du vet :) <3

2009-10-03 @ 21:13:23
URL: http://katuffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0