Sjuk

Behöver väl inte säga så mycke mer. Så inge partaj blire för mej ikväll.. fett synd.
Men imorn ska vi fira karin i förskott (hon fyller år på söndag) så det blir nog kul! Så imorn måste jag göra en del grejjer jag egenligen hade tänk göra idag efter skolan. Åka till outlet och köpa skor, fixa mitt hår (jag vill inte längre ha svart hår) utan jag vill försöka få det till en mellanbrun/chokladbrun färg men efetersom jag färgat det så jävla många gånger i svart kan det bli svårt. Så jag måtse nog gå till frissan TYVÄRR, jag hatar ju frisörer. Kommer antagligen klippa mig då med :( Blir väl så illa tvungen, men fan vad jag ska va hård. Dom ska fan inte få klippa av mig halva håret!!
Sen måste jag också fixa en present till karin, frågan är vad.. jaja nåt hittar jag alltid.

Annars då.. sitter och längtar till nyår! Kollar nyårs outfits redan haha :P har ju redan skumpan klar så :)
Nu ska jag fortsätta ha tråkigt, puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0