Mohaha

Igår va jag i kista med sis efter att ha nästan ha missat bussen 2 gånger i rad..
Jag köpte en svart skit snygg klänning för bara 300 riksdaler och en välbehövlig rymlig rosa näcessär:) Min syster fick hem ett par as snygga skor!

Nu till det roligaste på hela dagen.. Vi skulle käka på levinskys ni vet. Och så skulle jag betala med mitt kort, så jag lägger fram kortet och leg till han i kassan som råkade vara en ung snygg kille. Han kollar på mitt legg och säger "Katja Laroy, är det du ;)?" Ni vet Laroy är ju typ en krog i sthlm. Jag ba aa (a)
Vi går och sätter oss vid ett bort och då påstår min syster att han fötrsökte ragga på mig, för han kollade tydligen på oss? Då kommer hon på idén att jag ska skirva Katja "Laroy" och mitt nummer på ett kvitto och lägga på bordet när vi gick därifrån. Vilket jag va skreptisk till först men sen tänkte jag whatever, kul grej. Så jag gjorde det.
Vi fortsatte att gå runt tills våran bio började kl 21.00, vi såg flcikan som lekte med elden, grym!
Efter bion kollar jag min mobil, och JA han hade svarat. Sms'et löd "Sorry Laroy, är upptagen;) Ändå kul att du lämnade ditt nummer, kul grej :D Fortsätt med sånt! /Levinskypojken " Fan va jag garvade :P Och OM jag ska fortsätta med sånt, sjukt kul!

Kommentarer
Postat av: mika

haha skoj ju ;D

2009-10-27 @ 22:43:48
URL: http://meeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0