I love this feeling

Igår va det ju som sagt truppligan hopp. Vi tog silver, SILVER!!!! :D Men jag hann åka hem innan prisutdelningen så jag fick sms av jenny när jag låg i sängen och sen direkt efter ett av sara. Snacka om att jag flööög upp ur sängen xD Jag blev så chockad/glad så det tog flera timmar för mej att somna sen :P
Idag firades andraplatsen med kladdkaka made by sara ^^ Och träningen idag kändes grym. Jag älskar gymnastik, jag älskar att va tillbaka igen. Det känns så jävla rätt och så sjukt bra. 

Imorn är det fredag dvs sista dagen sen ere LOV! Jag kommer fira det som satan. Lokalfest i viksjö med kul folk, inte äcklig smuggelvodka utan kung öl för en gångs skull. Är taggad!
pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0