Fredag är här!<3

Känns som jag börjar tappa suget på att blogga lite.. Vet inte riktigt vad jag ska skirva då jag nästan inte har nåt intressant att skriva om :P Det blir liksom samma sak varje dag. Jaja..
Igår va vi inne i stan med klassen på FLH (forum för levande historia) och lyssna på om kriget i kambodja. Det va ganska intressant men jag va väldigt trött så jag tror jag slutade lyssna efter en halvtimme..
Sen vare hem och byta om till träning. Och det va väl det jag hann med igår.
Det är väldigt kallt ute och det gillar jag inte alls. Snart kommer väl mörkerdepressionen också? Skulle sitta så jävla bra med en sista minuten resa någonstans, var som helst. Faaaaan vad jag ska resa efter gymnasiet :)
pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0